今次同女友揀左呢間【辣可可】做Dinner

位置「卓越INTOWN」商場內,

小炒黃牛肉係招牌菜

IMAG9890.jpg

>>>更多【各區美食】評價、感想、推介、分享,按我吧!<<< ​​​​​​​

*******************************

 

IMAG9876.jpg

「小炒黃牛肉」睇黎係招牌菜

每張台本身已經放左隻黃牛係到

IMAG9882.jpg

店家其他推薦必吃

IMAG9883.jpg

只要叫左菜,飯既話呢,都一台一煲,食到你唔食。

IMAG9886.jpg

每張台本身已經放左隻牛係到,係特別嘅。

IMAG9888.jpg

小炒黃牛肉:香口得黎,辣味剛好,牛肉都鮮

真係幾好食

IMAG9890.jpg

不過之後兩個菜就令人失望

好似冇乜誠意

「一品健康涮涮鍋」,真係太健康啦,完全冇味,豬肉又唔好食

IMAG9899.jpg

「有機花菜」賣相仲差過我自己炒。

IMAG9900.jpg

結論:後兩個菜完全將「小炒黃牛肉」嘅分扣突晒!

 

整體質素評分:★★★☆☆(如果只食小炒黃牛肉,其實唔錯)

美食推薦指數:★★☆☆☆(小炒黃牛肉係幾好,但另兩個推薦菜完全失望)

服務質素評分:★★★★☆(我地想叫飯,阿姐好有耐性解釋,叫我地唔駛再加點)

交通方便指數:★★★★☆(卓越IN TOWN個位置都算方便)

餐廳環境評分:★★★★☆(坐得幾舒服,隻黃牛都幾有Gimmick)

性價比:★★★☆☆(用香港價格睇係正常價)

 

>>>更多【各區美食】評價、感想、推介、分享,按我吧!<<< ​​​​​​​​​​​​​​

 

 


arrow
arrow

    RH 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()