close

好多朋友都成日問我,去日本想食咩咩咩餐廳可以點Book位?唔識日文係咪一定要排隊或者Walk-in?

但係好多時Walk in 部分知名餐廳,都會同你講今日 Full booking,請你之後再黎講?

不過香港人去旅行次次都係去幾日,同埋抱住去旅行去到盡嘅精神。

當然唔想Miss任何一次機會,同埋都未必安排到時間再去同一區或者同一個城市。

2019-07-03-01-01.jpg

*******************************

 

就好似我之前去【沖繩石垣島】旅行,想食一間當地好出名嘅【Hitoshi Ishiganto 居酒屋 - マグロ専門居酒屋ひとし石當堂店】。

最後要搭上搭先搵到日本朋友幫手訂位,唔只麻煩到人,但都Book唔到想要嘅日子同時間,只能夠係行程安排上就餐廳時間。

DSC_3788.JPG

呢事件之後,我就研究左好多有咩方法可以更加方便咁Book到日本餐廳食飯呢?

想食好野,就要諗方法!

季樂_1.jpg

直到發現一個網站日本「免費」預約餐廳網站【tripla.ai】,就完全解決左我嘅問題!

最緊要係咩呀?

佢有!中文版!中文版!中文版!(因為太重要,所以要講三次!)

 

對於我呢啲來來去去只係識幾句日文嘅人黎講,真係天大嘅喜訊!

>>>【tripla.ai】預約日本餐廳網址<<<

 

點樣用?真係超易囉

首先,入到【tripla - Website】之後,按中間開聊天視窗。

tripla_1.jpg

之後就全程同AI溝通。

先輸入【餐廳名】(如果有分店嘅,記得寫埋)

之後會問你【餐廳電話】或者【Website】

tripla_2.jpg

日期、時間,基本野啦。

tripla_3.jpg

好食嘅野,就係要Book位

DSC_3787.JPG

之後有幾條簡單問題:人數、有冇小朋友等等。

跟住答晒佢就OK。

tripla_4.jpg

tripla_5.jpg

入齊晒資料就會比你double check

tripla_6.jpg

冇問題嘅話,【是】之後就會有預約申請嘅Email。

黎到呢步都未得架,仲要幾日時間等tripla幫手Book位,

溫馨提示:唔好太遲先Book啦!

tripla_7.jpg

最後收到【Email確認】就成功了!

去旅行果陣,就可以慢慢享受美食!

DSC_3791.JPG

唔駛錢,又有中文介面,又易用!

記得Bookmark定下次用啦!

>>>如要即刻去【tripla.ai】預約日本餐廳!按我!<<<

 

>>>溫馨提示!如果「行程更改」左!記得 Cancel Booking 呀!做個負責任嘅好旅客!<<<

 


arrow
arrow

    RH 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()